Borynia zeszłoroczna

 

I znów przerwa zdjęciowa. Co prawda, mam na dysku przygotowane sporo fotografii gotowych do publikacji, ale ostatnimi czasy mój wolny czas pochłania muzyka i wideo. W poprzednim wpisie z końca lutego linkowałem do nowego wydawnictwa Dead Factory, które wydaliśmy wspólnie z Rafałem z Moan. Od tego czasu przygotowałem jeden wideoklip, który jutro będzie miał premierę na kanale youtube [klik]. W następnym poście umieszczę ten film wraz z opisem co i jak. W tym temacie to oczywiście nie koniec, bo jestem w trakcie montażu drugiego wideo i zastanawiam się czy zrobić też trzecie. Ale to już wyjdzie w praniu. No i równocześnie też powstają kolejne nowe dźwięki.

Powyższe zdjęcie zrobiłem wczesną wiosną 2021, gdy robiłem objazdówkę po Jastrzębiu i okolicy. Kurcze, koniecznie muszę tam wrócić, bo jest tam ogrom tematów na zdjęcia, które warto odkryć i sfotografować. KWK Borynia.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty