Ostatnie dni południowego

 

Powyższe zdjęcie wykonałem bez większego planu. Przyjechałem na miejsce pod koniec października by zobaczyć stan prac rozbiórkowych, o których się dowiedziałem dzień wcześniej. Dopiero zdejmowano liny, więc do wyburzenia samej wieży jeszcze trochę czasu zostało. Na miejscu chciałem się zasięgnąć informacji od ochroniarza, ale niestety trafiłem na kompletny beton i nic się nie dowiedziałem. Ale swoimi kanałami poznałem nazwę firmy jaka tam obecnie prowadzi prace rozbiórkowe. Zaplanowałem do nich zadzwonić by się dowiedzieć kiedy wieża będzie obalana by mieć możliwość pojawić się na miejscu w wyznaczonym terminie. Chwilę zwlekałem z telefonem i jakieś 8 dni później było po ptokach. 

Okazało się, że wieżę zaczęto rozbierać jak część zabudowy stała. Poszło tak szybko i znienacka, że nikt się tam nie zjawił by zrobić zdjęcia. Dobrze, że podczas tej przypadkowej wizyty miałem przy sobie aparat.

Komentarze

  1. Jeszcze ciut i rozbiorą wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku tempo rozbiórek i ich ilość największa od lat :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty