Trumna z węglem

Na Szopienicach Północnych, na wysokości Walcowni jest punkt rozładunku i załadunku węgla. Kilka razy jadąc obok widziałem stojące tam wagony ale nigdy nie trafiłem na moment rozładunku. Na szczęście dzięki cynkowi od osoby pracującej obok dowiedziałem się, że Cargowska trumna (SM31-095) przytaszczy jeden (jeden!) wagon. Od razu przyjechałem i muszę przyznać, że widok był lekko kuriozalny. Mam na myśli tej jeden wagon. Szczerze to myślałem że tych wagonów będzie więcej - nie wiem, może z pięć. No nie ważne, ha ha! Poniżej kilka zdjęć z rozładunku. Gdyby ktoś chciał zobaczyć również wideo, to pod tym linkiem -  KLIK. Z tego co mi wiadomo, obecnie bocznica jest w trakcie modernizacji, więc przez dłuższy czas nic tam się nie będzie rozładowywało.


 





Komentarze

Popularne posty