Panorama kopalni Mysłowice

Do kompletu brakuje niestety Jagiełły. Lubię wracać na tę kopalnię.

Komentarze

  1. Niezła!!!
    Ależ ja zroibiłem ostatnio panoramy! Niestety nie mogę się nimi pochwalić bo to "nielegalne" fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki, charakterystyczne dla tego regionu. Niestety nigdy tam nie byłam, jednak chętnie się kiedyś wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie, bo sporo widoków znika wręcz z dnia na dzień. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. A gdzie zdjęcia szybu wschodniego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład tu: http://maciejmutwil.blogspot.com/2016/04/rozadunek-na-szybie-wschodnim-kwk.html :)

      Usuń
  4. Łokietek jest już zasypany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to nie - dzisiaj jechałem obok i liny nadal były.

      Usuń
  5. Pytanie już nie aktualne, byłem wczoraj obok kopalni i koła Łokietka nawet się kręciły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pompownia nadal działa. Możliwe, że będę tam niebawem to podpytam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty