Ostatki na Witczaka

 Jeden z ostatnich składów piaskowych na Witczaka. Pierwotnie miał być ostatnim, jednak następnego dnia też jeden poleciał. Nie było mi nigdy dane zobaczyć rozładunku na moście szybu Witczak, ale kto wie, może się jeszcze trafi kolejny ostatni pociąg :)
Planowałem go dorwać ładownego pod kop Mysłowice, ale niestety przegapiłem wyjazd i go goniłem - na Chorzowie Starym też nie udało się go złapać, ale na szczęście w Bytomiu, zaraz za dworcem stał ponad godzinę.
Wieczorem udało mi się go finalnie sfotografować w Mysłowicach, ale jechał torem najbardziej skrajnym, więc nici z fajnego kadru jaki sobie zaplanował - ale jak to mówią: lepszy rydz niż nic.


Takie obrazki kojarzą mi się z latami 90 - piaskarki, lato w pełni, zieleń zarastająca wszystko wokoło, a w tle kominy jakiegoś zakładu oraz rozległe torowiska. Fajnie czasami móc znaleźć takie echa przeszłości.
No i ten wspomniany kadr Mysłowicki - trochę mu brakuje do tego co sobie wyobraziłem ;)






Komentarze

Popularne posty