Cześć, jestem Gutek!

Kopalniane koty. Gutek z kopalni Mysłowice.

Komentarze

  1. Śledzę cały czas Pana blog, robi Pan na prawdę kawał dobrej roboty ! Może kiedyś wybierze się Pan ponownie do Jaworzna, np. sfotografować to, co jeszcze zostało z kolei piaskowej, torowiska, załadunek piasku, zarówno od strony Szczakowej, jak i Mysłowic... Być może też jeszcze coś zostało od strony Trzebinii-Sierszy. Jak przejeżdżałem ostatnio, to wydaję mi się, że tory chyba nadal są, nie mam pojęcia, czy coś tam jeszcze jeździ. Szkoda, że nie udało się uwiecznić linii od stacji Szczakowa do stacji Jaworzno i w stronę kopalń, jak budowano obwodnicę, to zlikwidowano linię. Niektórzy nawet nie wiedzą, że w Jaworznie w okolicy oś. Leopold była stacja kolejowa. Szkoda, że wcześniej nie wprowadzono cyfrówek, zachowałoby się więcej zdjęć ciekawych miejsc. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo! Odnośnie kolei piaskowej w tym rejonie to fotografowałem kopalnię piasku na Ciężkowicach oraz okolice mostu budowlanego. Ale fakt, warto porobić zdjęcia samemu szlakowi oraz stacjom, które są okrojonym mocno stanie.
      Ha!Gdyby cyfrówki były już na początku lat 90 i rozdzielczość matryc była duża jak i pojemność kart pamięci, to sporo miejsc, już nie istniejących, zachowało by się na dużej ilości zdjęć. Ciężko niestety dotrzeć do wiekszych zasobów zdjęć z zakładami, które w tamtych latach zostały wyburzone (jak na przykład Kopalnia sosnowiec). Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ładnie pokazane :) Aż zazdroszczę kadru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem aby był przekarmiany. Może zrobimy składkę na karmę dla Biedaka.
    Zdjęcia GRATULUJĘ. Ma Pan oko !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Z tego co widziałem, to pracownicy dbają o Gutka. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty