Ty42-24 przelotem przez Gliwice

Dzisiaj w Gliwicach pojawiła się lokomotywa ( Ty42-24). W zasadzie, to przypadkiem się o niej dowiedziałem - siedząc w pracy usłyszałem charakterystyczny gwizd i od razu wiedziałem co się dzieje. Podbiegłem do okna i faktycznie - torami sunęła na pełnej parze lokomotywa z kilkoma wagonami. Nie miałem możliwości zrobić zdjęcia. Niestety nie zatrzymali się na peronach Gliwickiego dworca tylko pognali dalej, aż do Biskupic. Dwie godziny później usłyszałem ponownie ten sam gwizd i poleciałem od razu już z aparatem do okna - którego nie zdołałem otworzyć (do najczystszych też nie należy) i na szybko udało mi się zrobić kilka zdjęć. Wiem, widzę - zdjęcie nadaje się do galerii "Najbardziej ch..jowe zdjęcia kolejowe", ale co tam, publikuję. Bardziej jako uzupełnienie tego wpisu niż coś więcej.


Komentarze

Popularne posty