Mosty nad A4

Zdjęcie wykonane z kolejowego mostu nad A4. Widać w następującej kolejności - most samochodowy (ul. Szopienicka); most kolei piaskowej (na którym widzimy pociąg z materiałem podsadzkowym kierującym się rozładować na szybie Poniatowskim - ciągnięty przez Tem2-087); oraz drugi most samochodowy (ul. Mysłowicka).
Pierwotnie miałem sfotografować przejazd pociągu przy rozwidleniu szlaku na Wujka, ale zatrzymali się przed semaforami oczekując na drugą lokomotywę. Za chwilę miało robić się ciemno, więc odpuściłem sobie czekanie. Dzisiaj podjąłem drugą próbę zrobienia tego zdjęcia i prawie mi się udało wykonać ten plan... gdyby nie zabrakło dosłownie 3 minut by zdążyć się ustawić w upatrzonym miejscu.
Swoją drogą, ostatnio dostałem darmową lekcję z przygotowania się do zdjęć - nie chować nigdy sprzętu do bagażnika, bo nie ma wtedy szans na szybkie zdjęcia - albo bagażnik się zatnie, albo sprzęt wypada z rąk w gorączkowym podpinaniu obiektywów. Tak więc ostatnio bardziej pod górkę. ;)

Komentarze

  1. Naprawdę fajnie dobrany plan ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękował. :) W zasadzie, to plan na zdjęcie był inny, ale wyszło też nieźle :D

      Usuń
  2. Może zaawansowany kompakt 'zawsze pod ręką'? Sam coraz częściej się nad tym zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem nad tym, jednak postawiłem na dobry aparat w telefonie - nie muszę taszczyć dodatkowego ustrojstwa w kieszeni :) Niemniej jednak, może kiedyś zakupię coś małego o dużych możliwościach by mieć wszędzie ze sobą. Ale jak mogę, to biorę ze sobą lustro i w takich szybkich akcjach bardziej uważam na to jaki mam obiektyw podpięty i czy torba jest pod ręka ;)

      Usuń
  3. ciekawe ujęcie ;-) jeśli mogę wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty