Widok nie planowany

Wczorajsza wyprawa do Siemianowic nie przebiegła według założonego planu. Dotarłem do miejsca, gdzie planowałem zrobić zdjęcia... a których finalnie nie wykonałem. Skleroza w pełni objawiona - nie wziąłem ze sobą wszystkiego co było mi potrzebne i wkurzony zapakowałem się do auta i ruszyłem nazad. Ale, wcześniej jadąc autem, przypadkiem zauważyłem ciekawy widok - mieniącą się w oddali wieżę Richtera między familokami. Przypomniawszy sobie tę migawkę sprzed pół godziny, podjechałem w to miejsce. Nie wiem jak tu wcześniej wyglądało, ponieważ drzewa przy torach zostały wycięte całkiem niedawno, odsłaniając ciekawy widok. Myślałem, że całości kadru dopełni  skład z węglarkami, ale akuratnie jechał z szynami, prawdopodobnie z Huty Katowice. Nie czekając na kolejną okazję, popełniłem między innymi powyższe zdjęcie.
A swoją drogą - jeśli się nie mylę, to tutaj przejeżdżają piaskowe składy na wschodni KWK Mysłowice. Jak będzie okazja, to wiem gdzie ich warto złapać!

Komentarze

  1. Niezły traf. Zdarza się tylko najlepszym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ten rejon, taki klasyczny Śląsk w pigułce :)

      Usuń
  3. jeszcze kilka miesięcy temu ten nasyp był pokryty krzakami, drzewami i różnoraką zielenią. wycieli wszystko w pizdu, ze względu na częste kradzieże węgla i wreszcie zrobiło się przejrzyście.
    to linia kolejowa 161 https://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_161 łącząca Chorzów stary z Szopienicami płn, niedawno modernizowana.
    na tej linii wszystkie pociągi z węglem są obstawiane przez SOK, czasami czujemy się jak na westernie, silesia Buffalo Bills nie próżnują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiło się przejrzyście nie ze względu na złodziei tylko UTK zabrał się za nieprzestrzeganie przepisu, który nakazuje wyciąć wszystkie drzewa w odległości 15 m od torów.

      Usuń
    2. Co dla mnie ma dodatkowy atut - w takich miejscówkach nagle pociągi pięknie się odsłoniły :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty