Saal Digital - foto książka

Wiosną zamówiłem testowy wydruk fotoalbumu oferowany przez firmę Saal Digital. Po dłuższym zastanowieniu się jakie zdjęcia wybrać, czy dać kolor czy monochrom, jaki format i tak dalej, zdecydowałem się cały album poświęcić jednemu miejscu - kopalni Mysłowice. Chciałem przetestować kilka rodzajów zdjęć - rozkładówki, nocne ujęcia, oraz fotografie z różną intensywnością barw. Po wysłaniu projektu foto książki poprzez program pobrany ze strony Saal Digital, w niedługim czasie przyszła do mnie paczka z gotowym albumem. Wygląda obłędnie! Poniżej kilka zdjęć + wrażenia.

Solidne i estetyczne wykonanie. Zdjęcie można umieścić na całym froncie - na żywo prezentuje się rewelacyjnie.
Strony również grube, nie łamiące się ani zaginające.
Gruba i wytrzymała okładka.

Jak widać na powyższym zdjęciu,obie sąsiednie stron mogą zostać zadrukowane w 100%. I co bardzo ważne - łamanie stron nie powoduje zagięcia do środka zdjęcia - całość świetnie się prezentuje na rozkładówce.


Ciemne zdjęcia wychodzą dokładnie tak jak miałem je przygotowane na monitorze. Nie robi się ciemna plama, tylko widać każdy detal, który pierwotnie był też widoczny na ekranie monitora.
Tak więc, dla ludzi którym zależy by ich zdjęcia godnie się prezentowały po wydrukowaniu, by jakość i kolor oraz wytrzymałość na użytkowanie były wysokiej klasy, to warto zainwestować w wydruk w Saal Digital. Polecam.

Komentarze

  1. Takie pytanie co do zdjęć, a konkretnie ostatniego. Na Sasie się świecą lapki jak jest noc?(stan teraźniejszy) Czy złomiarze tego też nie oszczędzili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jakościowo wygląda świetnie.
      Ile stron? Jaki to format? Ile zapłaciłeś?

      Usuń
  2. Świetnie wygląda :) Już sama okładka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! jak robiłem zdjęcie to od razu je widziałem jako okładkę lub plakat wystawy :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam pytanie zupełnie z innej beczki. Czy ten album powstał tylko i wyłącznie na potrzeby własne, czy może jest szansa, by takie opracowanie kupić? Myślę że znalazłoby się co najmniej kilku zainteresowanych, którzy chętnie nabyliby taką pozycję, bo do stworzenia własnego fotoalbumu nie posiadają odpowiednich materiałów / umiejętności / talentu / czasu (niepotrzebne skreślić ;-)

    Fakt, że album wygląda niezwykle interesująco, traktuję jako oczywisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko na potrzeby własne. Z chęcią bym opublikował foto album z większą ilością zdjęć, ale niestety nie jest to takie proste, bo już jestem po kilku podejściach. Wszystko rozbija się o kasę i kwota na druk niestety jest spora.

      Usuń
    2. I dziękuję za dobre słowo! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty