Czułów is dead

Czasami bywa tak, że nic nie idzie zgodnie z planem jaki się założy przed wykonaniem zdjęć. I tak było tamtego dnia.
Ponad tydzień temu runęła wieża szybu Czułów kopalni Boże Dary. Dotarłem na miejsce na krótko przed jej przewracaniem. Niestety, moment obalania nastąpił tak szybko, że nie zdążyłem zrobić przez zaskoczenie żadnego zdjęcia. Udało mi się go natomiast przynajmniej nagrać. Ależ byłem na siebie zły! Taki moment i zero zdjęć! Niestety, wpłynęło to na resztę dnia bo fotografując leżącą wieżę, ciągle trawiłem w sobie tę porażkę i przez to ujęcia nie są takie jakbym chciał.

Przeglądając po powrocie do domu folder z zdjęciami z wizyty w tym miejscu (około 2-3 lata temu) zdałem sobie sprawę, że chyba żadnego do tej pory nie opublikowałem - więc za jakiś czas pojawi się wpis w tym temacie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty