Koparka SRs-470 w kawałkach

Plan na zdjęcia był prosty - pogoda ładna, na miejscu jestem jak słonko ciepło oświetla pokawałkowaną koparkę. I cyk, zdjęcia. Ale jako to u mnie czasami bywa - nic bardziej mylnego. Pechowo zaparkowałem i ugrzązłem w piasku. Ale nie tak, że można wypchać i po sprawie. Osiadłem tak, że bez odsieczy się nie obeszło. Na moje szczęście w okolicy procowała ekipa, która mi pomogła w wydostaniem samochodu. Trwało to długo, bo raz za razem pojawiały się komplikacje, ale finalnie - udało się. Raz jeszcze dziękuję, bo bez pomocy miałbym problem z powrotem do domu.
Gdy już auto odzyskałem, to na dworze było ciemno (było już po 19), więc przy szczątkach koparki pojawiłem się na moment by mieć chociaż kilka zdjęć. Nie widać tego na  zdjęciu, ale tam była już noc.
Pocięcie ostatniej wielkogabarytowej koparki po tej stronie byłej sieci PMP-PW było moim zdaniem ogromnym błędem. Powinna była ona zostać i przyjechać pod zalew Sosina gdzie spoczęłaby jako żywy pomnik techniki i historii tego miejsca.

Komentarze

  1. Zgadzam się. Jako złom warta jest może kilkadziesiąt tysięcy, jako eksponat miała by wartość znacznie większą.

    OdpowiedzUsuń
  2. W przypadku maszyn budowlanych mogę Wam zdecydowanie polecić stronę https://pompyhydrauliczne-czesci.pl, ze względu na najlepsze części. Sam zamawiałem u nich pompy hydrauliczne części i jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważnym aspektem zdecydowanie jest kontrolowanie stanu technicznego poszczególnych maszyn... Wiadomo, że nikt nie chce czekać z pracą, dlatego warto przykładowo co jakiś czas przeprowadzić sobie przegląd pompy rexroth i pozostałych elementów, aby mieć pewność co do ich stanu. Wówczas będziecie mieć pewność, czy to już czas na regenerację czy wymianę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stan techniczny maszyny jest kluczowy, trzeba go regularnie sprawdzać i w razie usterek je sprawnie usuwać. Maszyny z napędem hydraulicznym naprawia serwis https://banat.pl/mazowieckie/. Dysponują mobilnym serwisem na terenie Mazowsza, jaki zakres usług oferują można dowiedzieć się po kontakcie z firmą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ta maszyna już nie popracuje. Jej czas już przeminął. Jednak jest wiele jeszcze dobrych koparek które stoją bezczynnie i się marnują. Stoją bo nikomu nie chce się kupić parę części i wymienić by koparka była w pełni sprawna. Choć stare to nadal są to funkcjonalne maszyny budowlane.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty