Estakady na Uthemanie

Za oknem słoneczko przyjemnie grzeje, z głośników leci Fever Ray i jakoś tak sentymentalnie się zrobiło. Przeglądając zdjęcia odruchowo otworzyłem katalog z Hutą Uthemann z początku lat dwutysięcznych. Oglądają zdjęcia pamiętam te momenty przed ich wykonaniem. Hutę wtedy zwiedziłem tam gdzie się tylko dało, zdjęć też porobiłem więcej (nawet mam video nagranem które będę chciał załadować na swój kanał youtube niebawem), ale niestety użyczony aparat miał na karcie pamięci bardzo mało miejsca by temat zdjęć kompletnie wyczerpać. Powyższą fotografię zrobiłem jesieną 2004 (jeśli pamięć mnie nie myli co do roku). Na miejsce wróciłem dopiero wiosną i sporo się tam zmieniło. Znikły m.in walające się kominy, które sukcesywnie złomiarze wykradali.
Pomyśleć, że zabudowa przetrwała ponad 30 lat i dopiero od początku 2004 roku zaczęła sukcesywnie znikać, by prawie nic tam nie zostało dzisiaj.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty