Kolej piaskowa - od załadunku do rozładunku - wideo

I lecim z kolejnym filmem. Tak się składa, że obecnie wzięło mnie na montowanie i jak ten post publikuję, to kolejny film szykuję (nawet nie czuję, gdy rymuję!) - będzie o zabrzańskim linodrucie.



Powyższy film w całości nagrany telefonem - jakoś tak wyszło, że oprócz filmowania kamerami nagrałem wtedy kilka ujęć telefonem. A, że uznałem je za ciekawe, to zmontowałem z nich krótki film pokazujący całą drogę piasku - od załadunku, poprzez transport aż do rozładunku. Załadunek na polu Ciężkowice koparką SRs470 o numerze 231. Tamara, która ciągnęła skład to lokomotywa o oznaczeniu Tem2-282. Piasek był dostarczony na most rozładunkowy Wysoki Brzeg w Jaworznie. Część ujęć jest długa i możliwe, że dla niektórych widzów będzie monotonna, ale celowo zdecydowałem się na taką formę, by móc oddać magię tej kolei w pełniejszym wydaniu.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty