Już rok

Dokładnie rok temu pojechał ostatni skład piaskowy na most zsypowy szybu Poniatowski kopalni Wieczorek w Katowicach. Doskonale pamiętam ten dzień - rano przed pracą jechałem do JSW omówić kilka tematów i nagle dostałem telefon, że niebawem rusza ostatni pociąg z piaskiem na wspomniany szyb. Od razu dzień nabrał tempa - wychodząc z siedziby JSW musiałem zmienić plany i wziąć urlop. I zaczęło się gonienie składu, jak już tylko dotarłem na miejsce. Więcej o tym dniu można poczytać i pooglądać fotoreportaż pod tym linkiem KLIK.
Dawno nie byłem w rejonie mostu i jutro chyba zrobię rekonesans jak tam wygląda i podzielę się wrażeniami na blogu. Natomiast jakieś 3 tygodnie temu widziałem, że skoszono trawę na torze dojazdowym do mostu, szkoda że nie z powodu jakiegoś kursu pociągu.

Komentarze

Popularne posty