We wnętrzach Krystyny

Od wielu lat fascynowało mnie to, co może ukrywać w środku wieża szybu Krystyna. Przez wiele lat nie było prawie w ogóle zdjęć pokazujących środek jak i możliwości wejścia by takowe wykonać. Gdy się jednak nadarzyła okazja by naocznie się przekonać co tam w środku jest schowane przed oczami ciekawskich, od razu z niej skorzystałem.
Wnętrze ku mojemu zaskoczeniu w miarę kompletne, widać to było chociażby po tym, że najprostsze elementy, które jako pierwsze znikają, czyli poręcze, były na swoich miejscach.
Widoki ukrytej przestrzeni zapierają dech w piersi, ogrom tej budowli zrobił na mnie niemałe wrażenie. Musiałem tam wrócić i za jakiś czas opublikuję zdjęcia z drugiej wizyty.
Nie wiem natomiast jaki jest obecny stan i wieży oraz jakie są plany co dalej - ale mam nadzieję, że będzie dobrze.









Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty