Koniec roku 2019

Jak co roku w Sylwestra wybrałem się na krótki plener. Z braku czasu wybrałem się lokalnie - pierwotnie miałem zobaczyć teren po terenie szybu wschodniego KWK Wieczorek, ale na miejscu stał furgon i ekipa paliła kable czy coś podobnego, bo widziałem duże ognisko i czarny dym. Więc oddaliłem się myśląc gdzie by podjechać. I pojechałem zobaczyć jak wygląda teren po punkcie sprzedaży piasku - Wysoki Brzeg.
Praktycznie nic tam nie ma - została jakaś lampa i płotek, który otaczał lej zsypowy. Obok stoją jeszcze zabudowania po taśmociągu, który dostarczał piach z dołu leja. Po torowisku nie ma śladu nawet.



Wracając zatrzymałem się na moment przy wieży szybowej Giszowiec by zrobić jakieś zdjęcie. I zauważyłem, że plac materiałowy, ten od strony A4 jest cały pusty. Jeszcze rzut okiem na wiadukt kolejowy magistrali południowej i powrót do domu.


Wszystkiego dobrego w nadchodzącym nowym 2020 roku!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty