Dokumentacja/Archiwa - nowa sekcja na moim kanale youtube


Od jakiegoś czasu zmobilizowałem się do częstszych publikacji filmów na youtube. Kanał podzieliłem na sekcje typu: "Kopalnie", "Kolej piaskowa" i tak dalej. Ostatnio dodałem nową, nazwaną "Archiwa/Dokumentacja" gdzie zaczynam publikować nagrania, które są czystym zapisem z konkretnego miejsca. A mówiąc dokładniej - planuję tu wrzucić nagrania z kamery MiniDV gdy kręciłem z ręki, nagrania które nie są jakąś historią tylko po prostu zapisem, a ze względu na za krótki materiał to jedyna sensowna opcja by je publikować. Obecnie szykuję nagrania z wnętrza zakładu przeróbczego KWK Budryk, i będzie to trwało może z minutę.
Poniższe nagranie rozpoczyna ten nowy cykl. Pochodzi ono z końca kwietnia 2017 roku. Niedługo później, bo już w czerwcu, zdjęto liny z wieży szybu Chrobry I, czyli szybu, którym zjechałem na dół. Galeria zdjęć z dołu do zobaczenia po kliknięciu TU






Komentarze

Popularne posty