W strugach deszczu

Dzisiaj popołudniu rozmawiałem z żoną, że wczorajszego dnia na facebooku czytałem w komentarzach, że na szybie wschodnim kopalni Mysłowice-Wesoła nie zagości już żaden pociąg, ponieważ miejsce przystosowują dla ciężarówek by to nimi wozić piasek. I nagle otrzymuję sms - "Wschodni wjechał na most" (Dzięki!). I to była idealna puenta mojego wywodu o wschodnim :D
Od razu torba foto w rękę i myk do auta by dotrzeć na miejsce - może zdążę, może nie -kto wie. Wychodzę z klatki i delikatnie kropi. Docieram na miejsce - leje. I tak już bez zmian, aż do powrotu do domu.
Na miejscu załapałem się na trzecią część rozładunku - dobrze, że chociaż tyle. Kilka zdjęć w deszczu, następne ujęcia na Stadionowej, a na koniec na Brzęczkach. Na Jęzorze i Stawiskach się nie udało - albo pojechał wcześniej albo gdzieś stał i ruszył później. Nie wiem. Pora była wracać do domu, bo deszcz ani na moment nie odpuszczał. Wszystko miałem mokre, oprócz batek. Poniżej kilka zdjęć z tego spontanicznego wypadu.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty