Manewry na Przyjaźni

Tamarka Spedkoksu manewruje z talbotami na terenie koksowni Przyjaźń w Dąbrowie Górniczej.
Klimat miejsca przywodzi mi na myśl rosyjskie zakłady przemysłowe - tamara, projekt koksowni chyba po części wyszedł z rosyjskich biur projektowych (jeśli się mylę, proszę o poprawkę). Miejsce unikalne, na pewno tam wrócę!
Zdjęcia robiłem tam w listopadzie, ale przeglądając materiał , nie umiałem się zdecydować który kadr wybrać co poskutkowało paraliżem decyzyjnym a w następstwie odpuszczeniem zaglądania do tego folderu na jakiś czas. Czas potrafi szybko weryfikować wybory zdjęć do publikacji (kilka razy usunąłem to co opublikowałem, ze względu na brak "wewnętrznej zgody", że były to dobre zdjęcia) i finalnie padło na to. Gęsty klimat!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty