Trzewia Mysłowic

Cicho tam.

Komentarze

  1. No tośmi prezent gwiazdkowy uczynił... jak ja lubię takie korytarze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :) Mam nadzieję, że niebawem uda mi się sfotografować dół jednej z ważniejszych dla mnie kopalń.

      Usuń
  2. Powiedz mi wiela jest tam jeszcze km chodników? i ile poziomów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. jeżeli wogule moge użyć jednostki długości km ;-)

      Usuń
    2. Nie wiem ile dokładnie, ale sporo jest już zatamowane, na pewno o wiele mniej niż kilka lat temu gdy jeszcze kolejka kursowała na dole.

      Usuń
    3. a nadal można się dołem przejść na wesołą? czy też już jest zatamowane

      Usuń
    4. Z tego co mi wiadomo, to obecnie już się nie da.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty